Det suger verkligen

Herregud vad dålig jag är på att skriva i min blogg, kanske inte ska ha någon överhuvudtaget.
Hinner ju inte med att skriva, och när jag väl ska påbörja ett inlägg vet jag inte ens vad jag ska skriva.
Inte hänt så mycket det senaste dagarna, har mest varit hemma. Det går ju inte att gå med barnvagn ute ens, jag hatar snön!
..
Idag har megan varit här och fikat med oss, alltid lika trevligt. Hon flyttar ju nästa vecka , ska jobba fram till april. Så vi får passa på att ses innan hon ska åka. Vi ska till linus och tända ett ljus för honom i början på veckan.
Har varit där två gånger, så måste ta mig tid till att hälsa på där ibland.
Har verkligen svårt att ta in det som har hänt honom, det känns fortfarande inte verkligt.
Har drömt konstiga drömmar och ja allt är så sjukt ! Hoppas hans kropp hittas snart.
.
Iallafall..
Imorgon funderar jag på att ringa till vårdcentralen, och få en tid för jag har lite privata problem och det har börjat gå såpass långt att jag själv inser att jag behöver hjälp!
Ne det får bli det sista för ikväll, hoppas jag kan få mig tid imorgon och skriva lite.
Ha det bra. hejhej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar verkligen din blogg :)! Lycka till på vårdcentralen :).

2010-12-02 @ 10:59:19
Postat av: Cathrin

Jag finns här vännen <3

2010-12-04 @ 00:54:07
Postat av: Erlingagnethe

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:40:15
URL: http://erlingagnethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu