Fredag

Nu har jag hunnit med mycket på bara en timma. Jag har städat, har varit så lat de senaste. Men det beror ju på olika anledningar. Men när jag väl sätter igång då går fort, och det blir fint :)
Så nu har jag städat lite , diskat, gjort iordning nästan hela toan, väntar bara på att det ska torka, sedan har älskling dammsugit och skurat. Duschat har jag med gjort. Så nu sitter vi och väntar på att marie ska komma hit på kaffe, hon är just nu på bvc med lille linus :)
Idag händer det nog inte mycket. Går väl ut med Bella en stund så hon får åka sin pulka.
Ha en bra dag . Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu