Godnatt på er!

Jag skulle slängt in en bild på min citronsorbet , men det har faktiskt inte stelnat än, så håll ut, det kommer bilder imörrn ;) Haha!
Ser dock inte så gott ut eftersom den har en sån ljus färg, men det smakar underbart .
Detta kommer nog göras i mängder till sommarn.
Till något annat
Har inte sovit något i natt igen, så imorse vid 05.11 tog Lajsa bussen till mig.
Vi drack kaffe och tjöta, sedan gick vi ner till stan och tog en macka på subway och sedan la vi oss i ett varmt? solarie. Nej nej det var svinkallt, brrr!
Jag har inte solat på evigheter men jag fick allt en sån "fin" rand så lite brun blev jag allt.
Måste försöka sola minst 3 gånger i veckan, men det är inte alltid lätt att få tid till det.
Ne nu ska jag ta mig lite mer kaffe här, snart blir det sängen.. tingting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu