Hej bloggen

Godmorgon godmorgon.
Skriver endast när jag suttit uppe hela natten annars förblir det alltid tyst här.
Får skärpa till mig!
.
Iallafall..
Jag tänkte ta och skriva av mig lite, för jag känner att vissa människor går mig fruktansvärt på nerverna.
Vissa kanske uppfattar mig som tyken och elak vissa gånger, men alla vi människor har en gräns.
Jag är trött på att människor ska behandla andra människor som skit, gå och prata skit lite där, sedan prata skit om den andre där. Jag vet ,oavsett vem det pratas skit om så vet man alltid vilket håll det kommer ifrån.
Samma håll där man själv får höra allt skitsnack ifrån.
Jag har aldrig varit den personen jag är idag, men jag är glad att jag kan säga ifrån och säga vad jag tycker och tänker. Sedan vad folk säger om mig det skiter jag fullständigt i egentligen, men att sedan komma och prata med mig och vara falsk. Nedu, det kommer man inte långt med.
Att vara bland ärliga, äkta människor är det bästa jag vet, falska människor - dom undviker jag.
Man känner igen detta om man tänker tillbaka på när man var sådär 14 år, inget liv, vänner gick och snacka skit bakom ryggen på varandra. Så var det ju, men då var man tonåring.
Nu är jag 21 år, har två underbara döttrar, och det är det enda jag bryr mig om. Mina barn och min sambo. Sedan vad som sägs och tycks om mig osv utanför, det skiter jag fullständigt i. Jag är lycklig, jag behöver inget mer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!

jag har följt din blogg ett tag och måste bara fråga hur du ska göra med det lilla underverket i magen? Hoppas att det går bra annars och måste bara säga att du har väldigt söta flickor!

2010-12-17 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu