Hej där världen .. ?!

Kom inte på någon bättre rubrik. Sitter och små skrattar för mig själv, (övertrött).
Jag har ju inte bloggat på ett tag, ovanligt när det gäller mig ? Nee..
Det har ju vart Jul, och barnen fick en massa fina julklappar utav davids och min släkt.
Och tack till alla för alla fina julklappar jag fick, det hade jag inte räknat med :)
Fick fina dekoration till hemmet, och ett presentkort på resia , så till sommarn ska jag och älskling dra iväg till solen! :) Det blir nog Egypten, det ser grymt härligt ut.
Nu efter Julafton så är det mindre kul, vi har blivit sjuka här i familjen. Alla förutom David - som vanligt.
Jävla bra immunförsvar han har. Jag blir sjuk så fort Bella är lite snorig.
Så här är vi iallafall fortfarande sjuka, de nya året kommer börja sååå bra. Men vad ska man göra ?
Ne nu blev jag änna lite för varm, nu börjar febern dämpa .
Godnatt alla. hejhej.

Älskar min familj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu