humm..

Vad ska man skriva?
Jag har all tid i världen till att skriva nu egentligen. Alla sover förutom jag.
Har inte sovit en enda blund på tre nätter, har sovit någon timma på dagen istället.
Vet inte varför det är såhär med sömnen, och eftersom att min aptit inte är den bästa borde jag egentligen vara övertrött men jag kan bara inte sova, fast jag känner att min kropp säger ifrån och inte orkar mer.
.
Sitter nu här, kikar runt på facebook. Gick in på linus sida, läste vad folk skrivit det senaste, och jag får så jävla ont i magen av att tänka på att han inte finns längre. Jag tänker på alla roliga minnen från när vi gick på skogshöjden.
Jag och Jennie prata om en liten rolig sak den dagen då vi alla skulle tända ljus hos dig.
Vi prata om när vi gick i 7:an, jag och jennie hade kollat på (crossroads men britney spears, tror den hette så)
Tre tjejer tror jag det var, som grävde ner en låda med deras önskningar , och den lådan skulle de gräva upp dagen då de tog examen.
När jag och Jennie hade kollat på den, så grävde vi ner en låda och skrev om dom vi var tillsammans med, och då var jag tillsammans med linus. Den lådan ligger fortfarande nergrävd i skogshöjden.
Varken jag eller jennie har tänkt på att vi gjorde detta och nu är det 8 år sedan.
Den tiden kommer jag aldrig glömma. Det är sjukt att när man tänker tillbaka på sånt här, och sedan kommer tillbaka till verkligheten, då kommer man på att denna person finns inte längre. Det är skrämmande och helt sjukt.
Men jag hoppas du har det bra där du är linus, men du förtjänade sååå mycket mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu