Jag = Nattmänniska!

Godnatt alla! (istället för godmorgon)
Jag kan för fjärde natten inte sova, förstår inte riktigt vad detta beror på.
Man borde väl bli tröttare vid denna tid? Men inte jag.
Jag har iallafall kommit på att nu när det snart är dags att söka jobb, ska jag försöka leta och söka ett nattjobb. Inom vården hade varit perfekt :)
Dock lite skrämmande om man måste vara ensam på en boende . ;P
Kanske ska köra på att vara vaken hela natten lång så man är trött kvällen som kommer nu.
Ja vi får se på det.
Hoppas ni sover gott alla.
Nu ska jag fortsätta lyssna på låten här... red red wine..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu