Julklappar!

Det är väldans svårt vad man ska köpa i julklapp tycker jag.
Iszabella har fått tre stycken hittills medans Nicole har fått en.
Jag tycker det är jätte svårt att köpa något till ett barn som bara är några månader. Kommer ihåg att jag kände likadant förra julen med Bella.
Jag har beställt en gåstol som Nicole får som julklapp men hon kommer få använda den innan. Hon förstår ju ändå inte att hon får julklappar. DeT blev iallafall denna fina underbara gåstol i märke crescent.
-
Självklart ska den vara ROSA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu