Nu blir det ändring på allt... förhoppningsvis.

Kan börja med att svara hannah, tyvärr vet jag inte om jag kan ta personer som kommenterar seriöst.
Man kan skriva ut vilket namn som helst. Men om det nu inte är en "hannah"
Så kan jag ju meddela dom som verkligen undrar så, som utger sig vara någon annan, ja folk som gärna vill veta såå mycket om mitt liv och mina val.
Ang. livet som jag bar på, de finns inte längre. Aborten skedde i slutet av november och det var det bästa beslutet.
Finns varken tid, eller ork för det just nu. Särskilt när det har uppstått andra problem nu.
Jag ska till källstorps vårdcentral på måndag, av en anledning som jag inte vill skriva ut här.
För det låter så jävla dumt, kanske jag vågar öppna upp mig för bloggen då jag vet hur läget är.
Men just nu är det en hemlighet som bara två personer vet om, utöver min familj.
Har ju skrivit här flera gånger att jag inte kunnat sova, men nu har jag fått en vän som hjälpt mig med detta problem.
Och denna vän gör så att jag är helt orkeslös vissa stunder, får hoppas att det ändrar sig det med,
Mycket på en och samma gång här, men det ska nog lösa sig alltihop :)
.
Ne nu har jag inte tid att sitta här något mer.
Ha de bra, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu