Samtal med doktorn

Idag har jag varit hos läkarn och pratat om en massa grejs.
Ska dit igen nästa månad för att se om jag har gjort framsteg, om inte så ska vi ta till andra åtgärder.
Men vi får hoppas att jag har gjort framsteg då, det hoppas jag.. Jag har kämpat innan, men jag ska kämpa ännu mer nu. Det är inte lätt, men jag ska verkligen detta för min familjs skull.
Detta har redan gått så långt att ... ja .. och blir det värre så vet jag inte vad som kommer hända med mig.
De kollade hb:T och vikten. Hb:t låg på 139 , som dom kallar det - ett uttorkningshb. Vikten låg på 46,4 kg.
- 3 kg på ca 1 1/2 månad. Bättring!!

Ne nu ska jag hjälpa min dotter här som fortfarande är uppe. Tingting.


Kommentarer
Postat av: carina

Tänker på dig och jag hoppas att du får tillbaka din ork och att du kan få lugn och ro så att du kan sova gott om nätterna. För att ditt uttorkningvärde ska bli bättre så rekommenderar jag att du försöker dricka mer vatten(om du inte gör det) eftersom kaffe är vattendrivande, man ska dricka lika mycket vatten som kaffe,tex 1 mugg kaffe- 1 mugg eller glas med vatten. KRAM OCH LYCKA TILL

2010-12-24 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu