Torsdag

Hej på er !
Idag är jag så fruktansvärt trött, och jag har sånna jävla smärtor i min mage så ibland kan jag inte ens andas.
Det är verkligen illa .
Jag har försökt få min sambo att gå ner till ritz konditori och köpa en go stor bakelse till mig, men det kan ju bara drömma om. Haha
Och jag har verkligen ingen lust att gå ut just nu, fryser och är kall i hela kroppen.
-
Jag skulle vilja se på sons of anarchy nu. Jag hatar och älskar mikaela gustafsson på samma gång nu känner jag , hon fick mig till att börja se på denna serien , och guuuuud vad jag älskar den. Men nu har jag sett klart alla avsnitt förutom de sista, för det finns ingen text till den. Sedan finns det inga mer avsnitt, och jag har i flera dagar i rad kollat minst 4 avsnitt på kvällarna. Vad ska jag göra ikväll? Är ju van vid att ligga i sängen och bara njuta av denna underbara serie . Åh ! MIKAELAA!! :P
Hoppas det kommer ut text till avsnitt 13, och att 14 kommer ut snart för jag kommer ju inte stå ut.
Jag är besatt!
.

Ne min goa underbara Nicole ligger här och kikar så sött på sin mamma så jag ska gosa lite med henne. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu