7 November.

Söndag idag, och det känns. Segt,tråkigt och ja kan inte bara dagen ta slut typ.
Kan ju börja skriva lite om gårdagen, då den verkligen var katastrof.
Först stressa vi ihjäl oss här hemma , sedan när vi skulle gå så sa david att han hade nycklarna. När han sedan hade slängt igen dörren och var påväg ut upptäcker han att de inte alls var några nycklar, och han trodde jag drev med han när jag sa att jag inte hade några med mig. Så vi fick gå hem till mamma,ringa jouren så de fick komma och öppna. 500:- åt helevete för en sån dum grej.
Sedan fick jag gå tillbaka hem till mamma, david greja med lite i hennes garage och jag var uppe med Bella & Nicole.
Iszabella började bete sig som ett monster och bara skrek i 2 timmar, så hon spydde upp en massa slem ett antal gånger. Vad det var med henne vet jag inte..
Och när vi kom hem, var jag så trött och hungrig så david gjorde varma mackor, och efter det skulle vi försöka sova.
Men Bella totalvägra så vi fick ligga vakna i sängen en stund.
Så dagen igår var inte bra , men det är ju så det är ibland. Kaosdagar.
Har haft ont i hela min kropp sedan förra helgen, och det vill inte ge sig. Förstår inte vad felet är, trött är jag också men det finns de ju en anledning till. Om man ändå kunde få en heldag utan NÅGRA barn, så man bara kunde slänga sig i sin säng och vila ut, då hade man nog haft krafter sen. Men men..
De är bara att kämpa på, finns alltid energi till att ta hand om flickorna ändå oavsett hur trött och sjuk man är.
Idag fyller cathrin 21 år också, en person som längtat efter sin födelsedag.
Förstår inte riktigt hur man längtar till o bli äldre? Men vi vet ju alla att hon är lite speciell ;)
Grattis igen cathrin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu