Coffee

Nu dricker jag dagens första kopp med kaffe.
Jag klarar mig inte utan mitt kaffe.
Jag dricker mellan 7-10 koppar om dagen och då överdriver jag inte.
Var hos tandläkaren igår, som bad mig minska lite när det gäller kaffet.
Hur kommer det kunna vara möjligt?
På tal om det, igår när jag var hos tandläkaren så visade det sig att jag hade ett hål i ena visdomstanden , så den 10 januari ska jag tillbaka för att dra ut den, den gjorde tydligen ingen nytta ändå eftersom att det inte tar emot någon annan tand.
Och jag är livrädd. Jag är inte rädd för att gå till tandläkaren och borra och allt det där men att veta att dom ska dra ut en tand ? Jag frågade igår om jag kunde bli nedsövd för till en början sa jag att jag vägrade, jag kan föda barn 1000 gånger om, men att dra ut en tand. Neeehe. Ne usch nu pratar vi inte mer om de. Den dagen, den sorgen.
Jag väntar här på att david ska bli klar i duschen så jag kan börja greja lite här hemma, är ganska så stökigt.
Megan kommer hit om ca en timme också, så det blir snabba ryck.
Ha en bra dag. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag drog ut en visdomstand nyss, och det kändes inte, trodde att det skulle göra förbannat ont men icke. det enda som kändes var bedövningen.

2010-12-05 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu