God dag !

Måste verkligen försöka hålla uppe bloggen, fast de inte är så lätt med två flickor som alltid vill ha uppmärksamhet.
På sista tiden har det väl inte hänt så jätte mycket. Iförrgår var Bella hos tandis. Det var information bara, och sedan kikade hon lite snabbt på hennes bissingar.
Hon blev jätte rädd när sköterskan skulle stänga dörren, så jag fick gå ut och hämta pappsen som satt i väntrummet med nicole. Då var allt bra igen :) Lilla skruttan.
Nästa gång blir vid 3 år, så det är ett år tills dess men de året går nog fort de med.
Känns som det var bara någon  månad sedan vi var där när hon var 1 år.
Iallafall...
Älskling delar upp tvätten här hemma , och även tvättar. Skönt att behöva slippa ibland.
Sist gång råkade han krympa sin nya tröja. Har aldrig hänt innan men visst händer det.
Tur att de inte var min tröja, haha.
Sedan ska vi iväg och hjälpa mamma med en sak också, annars blir det inte mycket mer att göra idag.
Till anonym kommentar:
Om jag ska behålla livet i magen, de vet jag inte. Det har jag redan skrivit en gång.
Sedan kan man väl skriva ut sitt namn kanske?
Ha en trevlig dag alla! Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Haha sötis :)

2010-11-09 @ 02:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu