Torsdag.

Sitter här i soffan och tvingas titta på två idioter som spelar xbox. Ja, min bror och David kommer ju säkerligen sitta här i ett par timmar som sist , hela dagen ...
Jag är jätte frusen och hungrig, jag tänker då fan inte ta på mig och dra mig ut i denna kyla, och jag behöver potatis för idag blir det fläsk - potatis och god sås, men det får allt david ta och göra tycker jag.
Mina fötter, och händer är iskalla, tur att jag har kaffekoppen här som kan värma mig.
Till något annat.. imorgon kommer min underbara mikaela gustafsson hit , gud vad jag har saknat henne.
Hon har inte hunnit träffa Nicole än heller. Jag längtar så tills imorgon, hon kommer hit runt 10,12 tiden.
Imorgon ska vi också ner till vattnet och tända ljus för linus. Kommer vara blandade känslor, alla kommer vara ledsna, men samtidigt kommer det vara så fruktansvärt fint med alla ljus som kommer lysa upp så fint. Känns samtidigt bra att Mikaela kommer hit och är med, kommer kännas lite som förr. Vi kommer prata mycket minnen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu