Utseende

Då har jag fixat mitt bloggutseende.
Jag var så uttråkad, så fick ta tag i det nu.
Vill egentligen inte att det just ska se ut såhär, men det duger iallafall ett tag.
Har precis kollat på paradise hotel, eller rättare sagt så småkika jag eftersom att jag höll på här samtidigt.
Det är så tråkigt att det slutar efter så kort tid, känns som man får se i ca 5 minuter sedan måste man vänta en hel dag innan nästa avsnitt sänds.
Nu funderar jag på om man ska kolla efter någon bra film som man kan titta på, och kanske somna till.
Känner mig inte trött för fem öre, men det brukar ju oftast vara så innan man lägger huvudet ner mot kudden.
Först ska jag se om det finns något smarrigt att äta, är så himla sugen på något. Vad vet jag ej.
Sov gott alla, så hörs vi.
.
Slänger upp en bild på mig och lillasyster.
Jag älskar mina syskon något så otroligt , min mamma, min sambo och mina underbara döttrar.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom.. jag kan inte föreställa mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så fina.jag älskar dig också och vet att dina älskar dig otroligt högt.puss mamma,pussa mormors trollungar

2010-11-16 @ 01:30:53
Postat av: Konradkjersti

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-21 @ 07:45:36
URL: http://konradkjersti.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu