Lördag

Idag är sista dagen här hemma , imorgon innan 10 åker vi mot landvetter.
Har varit rätt stressigt här de senaste dagarna.
Igår var barnens farmor här ett par timmar så jag och David kunde åka till överby och handla de sista.
Så nu är allt klart, bara lite av packningen kvar. Så skönt !
( Sedan återstår bara städning så det är rent och fint när man kommer hem igen.. suck)
Barnen ska hämtas och lämnas vid 5-6 tiden ungefär. Gud var jag kommer sakna mina bäbisar !
Jag och David var och växlade in pengar igår till turkiska och pengarna ser verkligen ut som monopolpengar. Haha.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Det är int skönt när den är så låg redan. Känns som om jag är fullgången vissa stunder. Tror att det där med låg mage har med andra barnet att göra.. eller tredje.

2011-08-31 @ 16:26:41
URL: http://endenise.se
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Åh, en till som ska/är till/i Turkiet! Känns som att alla jag någonsin hört talas om är där just nu - förutom jag själv då. Lite avis! ;)

2011-09-01 @ 08:02:37
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Sv; Mm, vet vad du menar! Vi var där i augusti förra året och ibland var det faktiskt mer pina än njutning. Det blir ju inte ens svalt på kvällarna liksom. Men det är härligt att få komma bort i alla fall :)



Tack så mycket! Haha, nej, jag vet ju faktiskt inte med säkerhet att det inte är tvillingar eftersom jag inte varit på UL än. Men jag tror inte det, ser nog bara stor ut. Dels verkar jag samla på mig enormt mycket vätska, var samma sak förra gången, och sedan så börjar min mage puta ut rejält redan precis nedanför brösten. För sist var det också många som sa att jag såg så himla stor ut, men mitt SF mått var ofta på gränsen till litet :)

2011-09-01 @ 12:31:38
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu