Lördag

Nu får det bli ett litet inlägg.
Den senaste tiden har jag fått skjuta undan allt, ja även min familj. Men pga något positivt såklart.
Men nu har det blivit lite väl mycket så nu måste jag tillbaka till mitt vanliga liv.
Tvätten har blivit mega stor , hemmet ser ut som ett bombnedslag men efter imorgon så ska jag ta tag i det.
Allt är en enda röra i huvudet på mig nu, har tillome glömt bort att det inte alls är långt kvar tills vi åker.
Gudars vad härligt det ska bli, speciellt efter denna hårda vecka som varit.
Har hunnit vara på badhuset med flickorna två gånger iallafall, och fin besök av Marie & pojkarna har vi också hunnit med, alltid lika trevligt när hon kommer på besök med barnen. :)
Vi var i stan häromdagen och jag shoppade faktiskt ett par vita Jeans från Gina, och två pack pyjamas från Lindex summan för detta blev 113:- , haha inte alls dyrt! :)
Ne snart dags och göra sig iordning. Idag ska jag och Mamma äta Indisk mat! Mums.
Ha en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu