Äntligen helg !

Nu äntligen ska jag få mysa med mitt älskade hjärta hela helgen , vakna upp tillsammans och morgongosa en massa.
Känns jätte tråkigt att att han inte är hemma när vi vaknar , och kommer hem när det är mörkt igen.
Det känns som hela dagen har gått utan honom då, fast det bara är eftermiddag.
På tal om gos..
Nicoles farmor ville gosa lite med henne imorgon, så hon ska vara där från imorgon till söndag.
Bellis ska vara hemma och gosa med sina föräldrar, så imorgon ska hon allt bli lite bortskämd med de ena o de andra! :)
Ne nu ska jag försöka vila mig lite på soffan innan idol börjar igen, det har inte varit den lättaste graviditeten hittills.
Jag har drabbats av diverse, och det dyker alltid upp något nytt.
Jag har precis avslutat min pencillinbeh. och nu börja jag med en annan kur, en receptfri"kur" från apoteket.
Tycker det låter så äckligt och skriva ut mot vad, men de är mot något väldigt vanligt som man kan bli drabbad av under graviditeter! Sedan har jag även blivit väldigt anfådd den senaste tiden, och nästäppan vill icke släppa!
Otrivit menthol måste jag ha brevid mig hela tiden. (skämt o sido)
Den behövs mer på natten, men fungerar utmärkt när jag bli anfådd.
Ne nu tjatar jag väldigt. Ha en fortsatt trevlig fredag, det ska jag iallafall. PUSS på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu