Bäbsan i vecka 18

Dagen här idag har varit i full fart.
Det har varit en massa besök, mååånga barn och mycket trevligt.
Trodde att våra barn skulle vara helt slutkörda idag, eller jo den stora har slocknat på soffan men konstigt nog hade minstingen velat fram tills nu och då brukar hon ändå somna runt 19 annars.
Hoppas hon sover lite längre imorgon då ;)
Igår gick vi ju även in på en ny vecka - 18
Magen har vuxit något otroligt under den senaste veckan, har väl kanske inte märkt det så själv förrens nu när jag kollade på bilder, och alla runt omkring säger även att den har blivit stor.
Har dessutom lagt på min 2-3 kg, ganska mycket tycker jag med tanke på att jag la på min 7kg under hela graviditeten med Nicole. Men det är bara ett plus i kanten, har inget emot att bli tjockis :)
Hoppas jag behåller lite efter förlossningen sedan också.
Hur mycket gick ni upp till vecka 18 ? och var ni stora om magen?
Men till något annat, imorgon ska vi till BVC, Nicole ska få vacc.
Stackars min lilla sessa, hoppas hon håller sig fri från febern, hon har faktiskt aldrig fått feber efter vacc.
*PEPPAR PEPPAR*
Efter BVC ska vi istället till MVC och ta lite prover.
Här kommer iallafall en bild från idag 17+1

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag vet inte riktigt hur mycket jag gick upp till v 18, men totalt blev det 14 kg på hela graviditeten.

Docck har jag tappat 7 kg från startvikten nu efteråt och har nog inte vägt så lite som nu sedan högstadiet !?

2011-12-13 @ 21:26:59
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu