Glad till tusen!

Yes, vi fick lägenheten!
Allt känns nu så himla bra, en lättnad att lämna denna äckliga lägenhet och komma till något helt nytt.
Dessutom en 4:a så lilla bebisen får sitt egna rum.
Jag vet hur lägenheterna ser ut eftersom mina mamma själv har en 4:a där, det finns ett jätte stort rum, ett mellan och ett litet.
Så flickorna får dela på de största :)
Nya tapeter ska vi få i alla rum också, helt underbart.
Jag har iallafall vart iväg och handlat, kom hem för ett tag sedan, och nu är jag även klar med julklapparna, dom är inslagna och fina!!
Städ plus tvätt står på schemat idag.. Kanske inte lika mycket stress här som hos andra. :)
Hittade en sötis bild på Nicole igår, eller jag hittade en massa bilder som jag inte sett på huur länge som helst.
Här är minstingen ett par dagar, väger strax över 2700g och en längd på 45cm. Där hade hon inga lår inte.
Mammas flicka! Min guldklump..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu