Godmorgn

Idag känns allt så himla tråkigt, jag har ingen riktig dator då min råkade smälta på spisen igår. :/

Den var ioförsig inte hel innan de heller så det var väl kanske bara ett tecken på att jag ska köpa mig en ny, men just nu har jag ju ingen och får därför sitta vid sambons dator. (även denna är sönder, den är ikopplad i tv så sitter här som ett fån och får ont i nacken av att titta upp) Haha!

Ah det löser väl sig..

Barnen här har precis vaknat, så nu ska det göras frukost och sedan får vi se vad vi hittar på med busfröna!!!

Ha en trevlig dag alla!!

 

upp=


Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

ops !! jag skulle förmodligen börja gråta om min älskade dator smälte på spisen... Men förhoppningsvis kanske tomten kan komma med en ny ;)

2011-12-08 @ 21:26:41
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu