Hela helgen lång med mina underbara!

Äntligen fredag! Veckan har gått ganska så fort.. Men jag gillar helgen bäst då min underbara sambo är hemma hela dagarna långa med oss flickor:)
Jag har precis satt på en kanna kaffe här och väntar på att han ska komma hem . Har även bett han gå förbi ritz (konditori) så vi har något gott till kaffet.
Det blir nog till o slappa hela helgen, vädret är inte så värst roligt och min rygg gör ont!!
Vet inte vad som har hänt med den, låg på golvet här igår för att sträcka ut ryggen, och helt plötsligt small det till nere vid svanskotan, och sedans dess har jag haft megaont! Jaja bara hoppas på att det går över.
Vad ska ni göra för något skojsigt i helgen då? :)
Har även suttit här på morgonen och kollat igen en massa bilder på våra underbara barn, från att de låg i magen, till förlossningar och till all deras utveckling. Jösses vad stora de båda två har blivit.
Här är en bild på en stolt pappa som håller sin andra dotter !

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Vi ska faktiskt vara barnlediga i helgen och gå på julfest med jobbet - det ser jag fram emot :)

2011-12-09 @ 20:34:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: ENDENISE

sv: haha ja, hon var väldans skeptisk haha.

2011-12-10 @ 20:10:13
URL: http://endenise.se
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Så mysig bild :) Här blir det en LUGN dag idag !!

Ingen av oss vågar köra på ett bra tag så v får vara hos sin mormor och morfar till i eftermiddag och jag ska nog passa på att baka lite :) Ha det bäst !!

2011-12-11 @ 10:45:54
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu