Helg... igen!!

Nu har verkligen denna vecka gått fort, konstigt nog.
Jag blev ju förkyld för mer än en månad sedan, sedan la det sig och jag var bara täppt.
Nu har förkylningen kommit tillbaka, med huvudvärk och massa annat gott.
Har verkligen inte mått hundra denna vecka, fyfaaan säger jag bara. Vad ska man göra för att få ett slut på denna envisna förkylningen? Usch.
Iallafall, just nu har jag bara Nicole hemma. Bella har varit borta sedan igår, men kommer väl hem snart.
Cathrin (min sambos brors tjej) ville så gärna låna henne lite, och varför inte, Bella älskar ju att vara där och leka med pissekatterna :)
Idag fick jag även hem papper från skolan, jag har kommit in på de kurser jag sökt! wiho :)
Jag kommer studera på distans, så när 3:an kommer så fortsätter pluggandet, men det är sånt jag redan pluggat på gymnasiet så det kommer väl nog inte bli så svårt, ska bara fördjupa mig lite så jag får högre betyg så jag kan komma in på Högskolan sedan, för mitt mål är ju som sagt att bli barnmorska!
Ne nu ska jag sätta på lite kaffe för min sambo är påväg hem nu.
En hel helg med min fina sambo och våra finfina barn väntar. Så lycklig jag är idag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu