Lördag

Idag har jag mått liiite bättre, ingen huvudvärk, tack och lov!
Iszabella åkte till Liseberg igår, efter det vid ca 21-22 somnade både jag och sambon.
D somnade i sängen, med migrän och jag somnade ute i soffan, fy här mådde vi inge vidare igår.
Idag har vi inte gjort så mycket, efter en evighet med huvudvärk kände jag att jag bara behövde få vara så inte huvudvärken kom tillbaka, dock har jag städat nu senare på kvällen och två maskiner tvätt har jag även fått tvättat.
Imorse när vi vakna fick David för första gången se bulan, för direkt när man går på toaletten på morgonen så är det som bebis sjunker ner i ryggen för då syns det knappt när man ligger ner. Han sa;
"OOJ herregud" , när han fick se lilla bulan.
Kan inte komma ihåg att jag hade en såhär stor bula såhär tidigt i någon annan graviditet.
Ska visa er en liten jämnförelse från nu och med Nicole.

Nedersta bilden är tagen idag 17+5

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hihi.... coolt ! Jag är inte så sugen på en bebis till egentligen, men ibland kan jag sakna den där magen ;)

2011-12-17 @ 21:23:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

ååååh nu kommer magen :D myyys!



sv: Den är helt underbar i verkligheten, mkt finare än på lindex hemsida :)

2011-12-18 @ 19:22:30
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu