Morgonmagis & Sammandragningar?

Idag går vi in i vecka 20 (19+0).
Snart är halva tiden gjord, wiho!!
På onsdag ska vi även på rul, denna gången är jag faktiskt lite nojig över ultraljudet, hoppas så att allt ser bra ut.
Jag har även börjat få sammandragningar, det började i lördags och kommer till o från, man bli ju jätte orolig.
Jag får ta och ringa till min barnmorska imorgon.
Jag har aldrig tidigare haft sammandragningar förrens vecka 30 minst iallafall..
Någon annan som fick sammandragningar tidigare?
I lördags var vi hemma hos Davids mamma från eftermiddag och hela kvällen, åt god mat och öppnade julklappar, och hade det riktigt mysigt, senare på kvällen åkte vi hem till min morbror, där det också skulle öppnas julklappar.
Jätte mysigt, men tur att Julafton bara är en dag om året, för man blir riktigt trött :P
Barnen sov ända till 13 dagen efter, Ja.. 13!! Helt otroligt, de var helt slutkörda .. :)
Annars har vi bara tagit det lugnt i helgen, känner mig helt slut i kroppen då jag har börjat med mina tavegyl nu, och man kan bli riktigt trött på dom, och det är ju självklart att jag ska råka ut för den tröttheten..
Jag behöver den då inte !!
Här kommer en bild på dagens magis

Han/hon vill gärna ligga till höger, magen var helt platt på vänster sida imorse när jag vakna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft sammandragningar från vecka 12 typ minst två ggr om dagen tog upp detta med barnmorskan och det är ingen fara så länge dom inte går över efter en stund eller kommer med jämn tid emellan.. Är nu i vecka 30 och haft det hela tiden som sagt

2011-12-26 @ 19:51:18
Postat av: Louise - Lokes ma

Mina sd började runt v16-17.. Höll på ända till v41+6 :-)

2011-12-28 @ 22:55:41
Postat av: Louise - Lokes mamma

Oj skicka iväg för fort..

2011-12-28 @ 22:56:32
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu