Morrn morrn

Här vaknade vi alla för en stund sedan! Regnet öser ner, och vi hela familjen myser i soffan. Så mysigt!
Jag dricker morgonkaffet och väntar på att min underbara ska komma med smörgås, kan inte äta hur tidigt som helst på morgonen, det är tillome så det fortfarande tar emot men jag måste få i mig något.
Nicole ska ju som sagt till sin farmor idag, och vi ska ha gos med stora tösen här hemma.
Vi tänkte faktiskt ta fram granen och pynta den (lite tidigt) men det spelar inte mig någon roll, lite mer julkänsla hos oss helt enkelt :) & det tyckte Iszabella lät som en bra ide för hon blev överlycklig.
Nej nu ska jag äta min smörgås ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu