RUL & tre olika BF-datum.

Klockan 13 befann vi oss på spec. mvc för ultraljud.
Denna gången var jag något så otroligt nervös, men allt såg fint ut hos lilla bäbsan.
Hon sa att den knappt fick plats på "bilden" för han/hon var så stor.
Den kliade sig på näsan, och var som en akrobat där inne.
Fick en bild på när bebis sträcker på sig, benen står verkligen rakt upp. Söta grodan!
Då vann jag Bf- tävlingen med barnmorskan, egentligen är det helt omöjligt i mina beräkningar att de kunde bli efter den 21 Maj men tydligen kunde det bli det ändå?!
Barnmorskan sa 18:e , jag den 21:e och RUL den 24:e.
Jag ligger exakt mitt emellan dessa datum så jag fortsätter räkna på de sätt jag gjort.
Bebis väljer ju att komma ut den dag den vill ändå :)
Jag försökte även få veta vad det var , men NEJ , stenhårt Nej!!! Så tråkigt. Jag ville så gärna veta.
Vad tror ni, pojke eller flicka? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu