Sambon har fått ryggskott ://

Igår var sista dagen för sambon i skolan, dock fick han även ryggskott igår så han måste för det mesta vila.
Roligt, nu när det är Jul och när dessutom är ledig till den 11:e . :/
Jag är fortfarande förkyld, ena dagen är det bättre, andra dagen är det värre än vad det någonsin vart.
Vet ju inte ens hur det är att vara frisk längre, fy för denna jävla förkylning.
Har fanimej känt mig sjuk sedan vi flytta in i denna lägenhet, ringde ett samtal till Eidar idag så får hoppas vi kan få byta lägenhet till en som är ledig nu, dessutom en 4:a.
Jag har väl inga störra förhoppningar på att de kommer att ske, jaja det återstår o se.
Igår var jag även och bokade vagnen, så nu bara jag längtar tills den kommer.
Det blev en Emmaljunga Nitro City - Capri Black med Quadrolift, och en syskonsits. Jag är nöjd!!!
Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu