Vecka 19

Då går vi in i vecka 19 (18+0)!
Har sedan ett tag tillbaka börjar känna lill*ns knuffar,
men nu börjar dom bli väldigt mer tydliga. :)
Han/hon sätter alltid igång på kvällarna, runt 21-22 och slutar verkligen inte böka.
Inte mig emot, jag bara älskar känslan.
Åh, vad jag kommer njuta mig igenom denna graviditet, samtidigt som man längtar så till liten är här så vill jag att detta ska vara i evigheter, för sedan blir det ingen mer mage och bebis för min del. Lite sorgligt!
Älskar att vara gravid, är bland det bästa som finns!!
Slänger in en bild på när jag var höggravid med Bella..


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

var du höggravid där?! :O Snacak om SKÖNT att ha sån liten kula :D Men lika fin för det!



sv: Ja men den ser ju inte alls ut som på lindexfotot, knasigt det där. Hoppas du blir nöjd med den iaf :D

2011-12-19 @ 20:43:25
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu