åh

Som jag skrev i förra inlägget , så är Nicole förkyld.
Hon har mer eller mindre skrikit hela natten. (och sovit mindre än 1 1/2 timme på hela dagen igår)
Tackar min underbara Älskling som lät mig sova, så får han sova nu istället.
Hon är fortfarande grinig och gråter emellanåt för ingenting, och huvudet pulserar som fan så fort skriket börjar.
Inte nog med det så har hon fått separationsångest , så fort jag försvinner ifrån rummet blir hon helt förstörd.
Sedan har vi en annan dam här som hade tagit av sig blöjan med B i, och kletat på golv och lite här och var.
Underbart liv :)
.
Hoppas Nicole blir frisk snart iallafall så hon får sova ordentligt.
Idag , blir det bara lugnt här hemma. Jag ska gå i min pyjamas hela dagen.
Ne men ingen som kommer orka något här idag tror jag.
Ha en trevlig dag. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu