Dagen började inte bra

Här hos oss känner jag.. Mina barn är inte så nöjda idag , Nicole är ledsen och Iszabella gnäller över sina klipp som hon bara måste se på youtube.
Nu har jag lagt grinolle hos sin pappa i sängen, för hon är trött.
Jag själv är jätte trött och slö i kroppen. Har fått problem med min sömn igen.
Läkaren vill ju inte skriva ut sömntabletter till mig för att jag har barn, men tyckte jag skulle gå till apoteket och köpa receptfria, så på fredag ska jag bannmej ta och göra det. För jag är så trött på detta nu.
Kämpar igenom varje dag med den kraft man har, och sedan när barnen har somnat då är man väl så övertrött att det går över till pigghet (säger man så :P ) istället.
Då har man ju mindre krafter dagen efter så nu får det bli ändringar.
Iallafall, idag lär det väl inte hända så mycket. Ta ut och gunga iszabella i det fina vädret kanske, sedan bara ta det lugnt. Jag mår verkligen inte bra idag.. Usch!
.
Ha en bra dag alla . .

Kommentarer
Postat av: Linda

men :O varför får du inte sömntabletter pga att du har barn :O jag fick utskrivet sömn tabletter för bara några veckor sedan, har iofs inte hämtat ut några vilket jag måste göra nu när pengarna kommer men ja..som sagt jag fick ju det utan att be o böna vidare mycket o jag har ju barn...



jag hoppas iaf att du får din skönhets sömn gumman. jag vte hur det är att ligga vaken på nätterna och gå runt som ett spöke på dagtid. det är inte kul och man mår skit så jag lider verkligen med dig. <3

2011-02-24 @ 07:00:36
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu