En Barnfri helg

I helgen har vi varit barnlediga och det har varit sååå skönt.
Man behöver få lite egentid ibland, och det är inte ofta.
Så i helgen har jag njutit kan jag lova, dessutom med lite alkohol :)
.
Visst blir man barnledig då och då när det gäller Iszabella, för Cathrin brukar ju vilja ha henne ibland.
Men då är man ju ändå inte barnledig eftersom att man fortfarande har Nicole hemma.
Det är bara deras Farmor som har haft Nicole, även fast hon snart är 9 månader så vill jag inte lämna bort henne till någon annan heller. Skulle nog bara känna mig orolig hela tiden, vilket jag inte gör med Marie. (Deras farmor)
.
Iallafall, efter denna helg har man krafter igen, det behövdes verkligen..
Idag blir det kalas för vår underbara dotter som fyllde 2 år i tisdags,
så nu ska jag fortsätta städa så man kommer hem till ett rent hem :)
Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: jen

Va skönt att bara få vara, de behöver du :)



Jag e lite lat av mig så drf ja inte skaffar andra barnet för ja vet att ja inte kommer orka :P haha..



2011-02-28 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu