En solig dag men ...

... blääää för denna äckliga snö som kommit igen.
Jag som började få lite vårkänsla :/
Jag vill att hela familjen här ska bli frisk snart så vi kan ta oss en långpromenad.
För så länge solen är framme är det alltid lika gott.
Nu längtar jag så enormt till sommaren, det ska bli så härligt att vara ute med mina flickor.
Lite picknick ute på gården, kanske kan man få lite egentid någon dag så bara jag och David kan hitta på något.
Vi har ju inte gjort speciellt mycket på sommrarna.
Fick ju inte bada på hela förra sommaren eftersom jag var nyförlöst, trodde verkligen jag skulle hinna doppa mig någon gång men icke, det äckliga avslaget skulle man ha i hela 10 veckor. :/
Sedan längtar jag efter mina barns kusin som nu ligger och gottar sig i Annas mage.
Vad nyfiken jag är på lilla Knoddis :)
Så bort bort booort med denna snö, så känns inte sommaren allt för långt borta.
.
Iallafall.. Igår var jag väldigt duktig. Jag skrev mig ett jätte bra CV, så nu ska jobb sökas så fort jag känner att det finns ett jobb att söka. Eftersom att jag fortfarande är mammaledig så har jag ingen bråtska men direkt efter sommaren ska jag ha ett jobb.
Ne, men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och tvinga mig att se på playhouse disney med Bella, (gud vad jag är såå trött på skiten) Haha. Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Tack för din röst! Ha en bra dag :)

2011-02-12 @ 13:22:08
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu