!

Nu är klockan ännu en gång 01.00 , och jag sitter fortfarande vaken.
Jag lär heller inte somna på ett par timmar..
Jag mår fruktansvärt inombords, jag har en klump i halsen och det är många tankar som snurrar.
Varje sekund av denna dag har Linus existerat i mitt huvud.
Vi hade ingen bra kontakt de senaste 2 åren men har ändå känt varandra sedan vi var 12,13 år,
så det känns. Det känns fruktansvärt mycket.
Fick mig ett litet skratt inombords förut när jag var ute och gick, kom och tänka på när jag och han var tillsammans när vi var 13 år, linus var en liten fegis och vågade inte ens möta mig i korridorena i skolan så han tog alltid omvägar för att vi inte skulle mötas. Haha..
Finns så många roliga och fina minnen med linus. Och det är dom man får tänka tillbaka på när det känns jobbigt.
.
Du kommer aldrig att bli glömd Linus, aldrig någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu