Exploderar inombords

Här är familjen Larsen/Backlund sjuka..
David blir väl aldrig riktigt sjukt som oss alla andra, bra immunförsvar har den (jäveln).
Medans jag blir sjuk så fort jag tittar på mina barn när dom är sjuka.
Huvudet pulserar, ögonen känns svullna, gör ont i halsen och tät i näsan. Föreställ er hur jag mår!
Nicole har det också väldigt kämpigt, hon har varit gnällig hela natten, och hela morgonen nu.
Så fort man ska ta upp Nicole för att trösta henne lite, då lägger sig Iszabella på golvet och gallskriker.
Vart ska jag hämta kraften för att orka med denna dag? När jag själv mår jätte dåligt.:'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu