Förkylda

är vi här! Jippie..
Inatt hade Iszabella feber, hon vaknade och yrade om allt möjligt.
Ropade på Nicole, sedan somnade hon om. David gick då till affären för att köpa Alvedon.
Hon sov i ca 10 minuter sedan vaknade hon igen, gick ut till storarummet och sa "Anna komma",
sedan upptäckte hon att pappsen inte var hemma , då sa hon "pappa kommer" .
Hon fick alvedon och somnade om efter en timma.
Hörde Nicole hosta inne i rummet, jätte rosslig var hon min bebis.
Hon grät för hon tyckte det var jätte jobbigt.
Hon har ju problem - polyper , så i vanliga fall utan att hon är förkyld så har hon jätte svårt att andas (vissa gånger). Nu blir det ju ännu svårare för henne. Tycker så synd om mitt lilla hjärta.
Inte långt kvar tills hon blir 1 år, och då ska det kollas upp på vårdcentralen.
Ville så gärna låta henne sova brevid mig i natt, men hon somnade om så jag lät henne sova i sitt rum ändå.
Idag är jag mega förkyld, och natten var ett helvete. Hade ingen näs-spray hemma.
Så idag fick jag köpt otrivin menthol. Älskar den , för ingen annan näs-spray funkar på mig.
Får hålla oss inne hela veckan iallafall, för man lär väl bli sjukare om man går ut .
Nog om det ...
.
Idag fyller även min storasyster Leeza Figoni 23 år, Grattis grattis sis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu