Godnatt

ska strax lägga mig i sängen och kolla på någon komedi/romantik och bara njuta, om jag nu inte somnar så fort jag lägger huvudet på kudden. För jag är verkligen jätte trött efter denna låånga dag.
Har varit i Vänersborg med Anna idag, kollat på lägenhet. Sedan gick vi hem till Mattias Bergsten.
Mina skor var genomblöta så jag fick låna ett par strumpor, så snällt. Tror nog aldrig jag har frusit så mycket i hela mitt liv. Efter att han hade ätit, gjort sig iordning och röjt lite så gick vi till ett gatukök och käkade hamburgare, och efter det åkte vi till siba. Där jag köpte mig ett par snygga skor.
Jag och Anna var hemma hos mig vid 8 tiden eller något efter ha stannat på hemmakväll och lite sådär..
Blev en göttapåse för 99:- , men alltid bra att ha hemma ifall man blir sugen ;)
Här hemma hos oss gjorde iallafall älskling tacogratäng till oss alla. Och jag tror nog den blev populär hos Anna . haha
Så nu sitter jag här, trött som jag vet inte vad. Jag hoppas verkligen vi får sova i natt, då Nicole har blivit förkyld o ligger och gnäller emellanåt :/ (Som nu)
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Faster anna

HAHA fyfan detta minns jag.. Känns som det var evighetersen! :D

2012-08-16 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu