Iszabella

Min underbara busiga flicka.. Vakna för en liten stund sedan och var inte alls på humör, och sånna stunder är ju inte alls roliga. Men nu är det dåliga humöret över. Nu är hon istället pratglad och hur glad som helst.
Dock borde hon sova, men jag får skylla mig själv, för vi allihopa bara slockna efter maten och sov till 18.
Det var ju inte planerat.
Hon är så himlans söt min goa dotter. Hon pratar på som bara den nu, säger nästan hela meningar och ja hon är så söt när hon pratar så man kan ju inte låta bli att skratta lite, och då skäms hon :)
Älskar dig gumman !!
.
Svar till kommentar ifrån Carina ;
Vi kollade i trappan efter numret till hyregästföreningen , och kom inte fram på det numret så det måste ha blivit ändrat och jag vet inte hur jag ska få tag på det.
Angående dagis till Iszabella, jag har funderat på det jätte mycket men jag tror ändå jag väntar tills efter sommarn med det, för då ska vi ju också söka för Nicole. (Då jag fått jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu