Jag tänker på dig idag

Idag - nu klockan 10.00 som klockan står på just nu,
börjar Linus begravning.
Det var meningen att jag skulle gå, men några man skulle gå med backa ur i sista sekund för att det kändes för jobbigt, och detta påverkade ju även mig.
Jag vill inte gå själv till en begravning , (även om det är flera där man känner).
Jag fick veta i onsdags att begravningen var idag, har sedans dess haft jätte ont i magen och mått jätte dåligt.
Jag skulle inte klara av att gå till en begravning själv, med tanke på alla känslor osv.
Men jag ska dit sedan och lägga en blomma.
-
Idag går mina tankar till hans familj, kan inte ens föreställa sig vad de går igenom just nu.
.
Du kommer föralltid leva kvar i oss Linus <3

Kommentarer
Postat av: Jen

hahah, va rolig hon verkar vara ;D Ne men det e som du säger, förstår inte hur vissa tänker ibland :D

Hade inte klarat ha de så, :P förstår att du reagerar som du gör:P

Ja ja ska allt uppdatera ibland då och då :)

2011-02-24 @ 18:54:12
Postat av: Jen

Och ja beklagar verkligen, det e jobbigt när någon går bort :/ vem det än är.. nära eller lite längre bort

2011-02-24 @ 18:54:54
Postat av: Jen

haha, ja de är roligt de där endå.. man får se de på komiskt sätt.. haha :D



Ja ush, kan inte förstå hur du känner.. :/ alla känne ju olika. Simon gick ju bort 08, i min ålder med.. han hamna ju med i thn kanalen.. känns så jäkla onödigt att det ska behöva va på det sättet.. men som du säger man måste ju leva vidare, man får leva åt dom på nått sätt. O sen att man har sina små underverk runt sig så har man massa att leva för även om det inte känns så ibland! Tur att man har dom :)

2011-02-24 @ 20:35:40
Postat av: Anonym

Ja fy, det ska va så orättvist att inte få veta.. :/ stackars alla er nära o hans familj, så jävla jobbigt! :(



Jo det är bra, dom växer ju så de knakar.. man märker ju hur stora de blir på bara över en natt, helt plötsligt kan dom ju saker som dom inte kunde förra veckan osv :P det är riktigt skoj, hon har ju varit väldigt hostig men nu börjar de äntligen bli bättre. Fick nästan grina mig till hostmedicin till henne, så ska de ju inte vara :P

Jävla läkare :P

Hur går det med era små tjejjer, ja glömmer faktiskt av ibland att du har Nicole, haha!

Jag har ju följt din grav me Bella eftersom vi var gravida samtidigt:P men när ja ibland ser bilder på Nicole så blir ja lite paff, ja just de dom har en till, haha :P



Ne, de kanske du har rätt i, men ligger inte allt jämt överallt? ;D funderar på att bara köpa kläder BARA, för de kan man ändå "låsa in" med lite tjep på byrån! haha..

2011-02-24 @ 22:05:19
Postat av: Jen

Ja de ångrar ja lite med pappa, vi har ju bara minneslund till han.. men det är ändå skönt på ett sätt med :)



Ja det e så skoj, haha ja precis kan du hämta papper har hon fått göra lite smått nu det sista för ja har legat i rejäl förkylning å hon älskar att snyta sig själv med så de gör hon gärna för då får hon lite papper själv, haha!

Men det är roligt att dom fattar mycket med, när man ska gå å lägga henne tex så frågar man vart nappen e, då kan hon hitta den för hon lagt den på nått konstigt ställe, men hon vet ändå vad ja snackar om å så:P Som du säger det e kul att kommunicera med dom nu :P

Ush, ja stod i kö på att ta bort mina polyper, det tog en evighet, några år sådär.. men ja har fortfarande inet tagit bort dom,haha! Men det var för att jag inet kunde sova riktigt för jag snarkar så :P

Hoppa det löser sig då, ska ni ta bort dom på henne eller? :)



Haha bulle är väl alltid gott? ;D

Jadu, hennes speciella bus är väl att hon ALLTID rotar i skåpen, vi har mjöl/baksaker/ och allt de där i ett skåp i hennes nivå, vi har ju inte så mkt bra skåp här så vi får ta de som passar :P

Där i står hon i alla fall och rotar, brukar äta lite mjöl i smyg, igår fick hon i sig oboy pulver och kom ut helt kladdig.. men lådor är det hon älskar, river ut allt, ska alltid pilla med lådorna!

Så blir ja lite galen ibland, " vad är det med NEJ du inte förstår?" typ.. haha men det är väl bara att gilla läget, :P Trooots är ju så skoj ;D



Vad har dina små för bus då? :P

Om Nicole ens gillar busa ännu? :P hehe

Härmar syster kanske? :)

2011-02-25 @ 06:57:47
Postat av: Jen

Ja va skönt, hoppas de löser sig då och att hon inte hinner bli för mkt förkyld innan dess! :)

Ja, de vet va de inte får göra, haha busungar :D



2011-02-28 @ 08:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu