Kommer ingenstans

När man ska ta tag i saker så kommer man ju ändå ingenstans..
Skulle ringa för att hyra/låna lokal här i området för Iszabellas kalas, men det gick ju jätte bra - eller inte.
Det håller ju inte Eidar i tydligen, utan då måste man kontakta hyresgästföreningen.. Åh ..
Passade även på att ringa ungdomsmottagningen då , men då hade de ingen telefontid. Så nu när jag försöker ringa tutar det ju bara upptaget hela tiden. Ungdomsmottagningen är ju väldigt bra på att inte svara, så svarar det inte innan dagens slut, då ringer jag till NÄL istället..
.
Har lite att göra denna veckan , fastän vi är sjuka här.
Imorgon ska vi till källstorps vårdcentral med Iszabella så hennes bvc sköterska får kika på hennes utslag hon får till och från, för nu har det tillomed spridit sig ner längs benen på henne. Stackars min stora flicka!
På onsdag tar vi sista bvc besöket på hjorten med Nicole, för efter det ska hon bytas över till källstorp.
För nu går det minst 2 månader mellan besöken, och då blir nästa gång i april/maj..
Brukar alltid promenera till källstorp, och det blir ju toppen med vårväder då :)
Nej, nu ska jag fortsätta gosa med min mammiga dotter här (Iszabella). Hon måste bara sitta i mitt knä. Mysigt :).
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag hade velat om jag orkat o hunnit! Finns ju verkligen inget att skriva om :P

2011-02-14 @ 12:24:31
Postat av: Carina

Det ska finnas en lapp på namntavlan i trappan om vem som är ansvarig för lokalen, det gör det hos oss. Nu när Bella fyller 3 år då har ni rätt att ha henne på dagis 3 timmar om dagen eller 5 timmar 3 gånger i veckan

2011-02-18 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu