Natten

Har fått en sån där kan-inte-sova natt nu igen. Riktigt störande är det.
Om det ska fortsätta såhär kommer jag kontakta min läkare så får hon skriva ut sömntabletter eller något som får mig att sova. Jag vill ju helst inte äta tabletter och sådant. Jag tar knappt Alvedon när jag har ont i huvudet.
Men sömn är ju väldigt viktig och då får det bli så.
Dagen idag har spenderats hemma, men min underbara familj, som kanske inte har varit helt underbar idag.
Jo Älskling är alltid underbar han, men idag har faktiskt våra töser varit två riktigt jobbiga skitungar.
Får man lov att säga så om sina barn? :)
Jag älskar dom lika mycket ändå, men det är inte alltid underbart. Det vet vi ju alla som har barn.
Senare idag kom barnens faster + pojkvän , (vi får ju inte glömma knoddis i magen också).
Här åt vi tacogratäng igen, som vi åt i förrgår när Anna var här.
Vems idé tror ni det var att göra den idag?
Ge aldrig en gravid kvinna det. Haha..
Vi åt , spelade bingolotto och hade det väldans trevligt.
Och efter det har klockan bara gått .. och blivit 01.11 ..
Jag måste verkligen försöka sova snart.
D har laddat ner solsidan som vi strax ska kika på, får hoppas jag somnar under avsnittet.
För det värsta jag vet är när älskling somnar innan mig. Varför vet jag inte, men jag får en sån där "ensamhets-känsla" och då kan jag definitivt inte sova. Ne vad jag babblar..
Godnatt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu