Tisdag

Har inte orkar skriva något idag, för det finns inget att skriva om direkt.
Har dessutom haft huvudvärk idag så jag har bara tagit det lugnt.
Ligger fortfarande där känner jag och förhoppningsvis slipper jag migränanfall som jag brukar få.
Idag är det tisdag, och en vecka tills vår underbara dotter Iszabella blir 2 år.
Hon går snart in på sitt tredje år, förstår inte hur tiden kan ha gått så fort.
Min underbara dotter...
Ne nu har Iszabella tagit av sig blöjan igen, så får ta på henne en ny.
Sedan får det bli en kopp kaffe innan jag somnar.. (och äta äppelkaka som jag och Älskling gjort idag)
Ha en bra tisdagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick de med lgnh. Ni kolla på? :)

2011-02-15 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu