Vänersborg imorgon.

Här är jag igen.
Jag får helt enkelt skriva när jag har tid.
Imorgon ska jag och Davids syster Anna åka till Vänersborg för att kika på lägenhet, två stycken faktiskt :)
Så vem vet, om några månader kanske vi flyttar dit.
Sedan blir det kanske att tatuera sig imorgon också men det är inte alls säkert riktigt än.
Lägger upp en bild på en tatuering för det är ungefär så jag vill att den ska se ut. Lite förändringar bara.
Jag vill inte ha mellanrum som det är lite här och var på denna, sedan ska den vara mycket längre då den ska stå upp. Nu är jag inte jätte bra på att förklara och så , men jag har visat med lite pilar. Nr 1 , det är där tatueringen ska vara, fast från lite under bröstet till höftbenet ungefär.
Mellan tatueringen ska även mina flickorns namn stå. Nr 2 - Iszabella och Nr 3 - Nicole.
Jag tror nog ni förstår. Vill gärna göra den snart , och då ska jag allt lägga upp en bild. :)
Vad tycks ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu