Haribo Nappar & Snickers ...

Sitter jag och gottar med just nu. Idag kände jag faktiskt (för första gången på länge) sug efter något sött.
Inte bra för mina tänder, dock bra med lite onyttigt för mig. :)
Iallafall..
Idag har jag varit på överby en sväng med cathrin. Köpte en buzz gåbil, till Iszabella.
Den var ju ändå upp till 36 månader. Trodde först att hon skulle vara för stor för den, men det var hon ej.
Hon körde runt med den här förut och tyckte det var jätte roligt.
Sedan fick hon även ett gosedjur i Musse Pigg och den tyckte hon om den med.
Lillasyster fick syn på gosedjuret och kröp för att hämta den. Men det tillät inte Iszabella, fastän hon var så upptagen med sin bil.
Dumma storasyster!


Nu ska jag fortsätta gotta mig . Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu