Något positivt idag

Hela denna dagen har varit åt helvete, och inte bara här utan alla runt om verkar ha problem med något idag.
Tur att det inte är många timmar kvar på denna dag iallafall, uscha..
Har iallafall hämtat ut en paket ifrån H&M idag, med jätte fina kläder till mina underbara flickor. (se bild)
Dock orka jag inte ta med allt, så här är lite av allt :)
Beställde även lite till mig själv. Ett par byxor i storlek 25 som satt hur slappt som helst. :/
Men det kan ju bli mitt mål - att komma i dom byxorna.
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe här. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu