Söndag...

..ar är tråkiga så det skriker om det.
Jag hatar seriöst helger, och älskar vardagar. Alla som jobbar tycker ju tvärtom.
Men fan va tråkigt det är med söndag. Det finns ju inget att göra.
Vi är iallafall fortfarande sjuka här. Eller barnen har blivit mycket bättre men med mig är det lite värre.
Tur att febern är över iallafall, men hostan jag har ska vi inte tala om. Fy!!
Bara för att det känns lite bättre idag, så har jag istället fått ont i min rygg.
Har väl sovit på något konstigt sätt antar jag.
Ne nu börjar det göra ont i halsen igen så får ta och göra mig lite mer te.
Ha en bra dag. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu