34 dagar

kvar tills vi åker och jag känner mig jätte stressad.
Lite som behövs fixas som; pass till david, reseväskor osv.
Men gud vad jag längtar tills vi sitter på flyget, det ska bli riktigt härligt att få komma bort i en vecka :)
Har inte blivit något bloggande här på ett par dagar, jag har haft fullt upp faktiskt.
Davids syster var här från onsdag till i fredags, igår var vi ute och idag vaknade jag jätte sent, ja klockan stod på 15.39 om jag ska vara exakt, min första tanke var klockan måste gå fel men icke, för det stämde.
Samtidigt kom ju David och flickorna hem, han hade åkt hem till sin mamma för att hämta dom så när det var läggdags för dom förut så kändes de som jag hade varit vaken i bara 1 timme och klockan var ca 13.00 eller något. Men jag ska inte klaga för de var underbart att få sova ut , det är inte ofta man får sova tills man själv vaknar :)
Har ju inte sovit så mycket de senaste dagarna heller så det var nog därför jag sov såpass länge också.
Imorgon börjar en ny vecka, och vad ska man hitta på då tro  ? Det har jag ingen aning om nu iallafall, så vi får se vad veckan har att erbjuda :)
Nu ska jag kolla på Jersey shore om ett tag, så godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack! Åhå, det var ju inget alls, vad roligt! :)

2011-07-18 @ 17:40:08
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu