På sjukhus mer eller mindre hela veckan

I Tisdag var vi ju på NÄL med Bella, i onsdag hade vi lite uppehåll från sjukhus, sedan på torsdag var det dags igen, fast denna gången skulle vi till Uddevallas Sjukhus med Nicole.
Hon fick droppar som skulle värka i 45 min, sedan gjorde läkaren undersökningen som denna gången bara tog 10 min, tack och lov.
Förra läkaren skulle ju bara bråka med min stackars flicka.
Det visade iallafall att Nicole var översynt (som barn ska vara), men att hon skelar utåt med högra ögat.
Han ville inte att hon skulle ha glasögon för detta , hon är för liten sa han.
Jag frågade om detta kunde bero på förlossningen , och han sa att skulle det bara bli värre så skulle de göras en utredning , och i värsta fall kommer hon få opereras.
Vi ska fortsätta med ögonlapparna, och jag verkligen hoppas att hon blir bättre av det, för det gör så ont i mig att tänka tanken att hon kanske kommer få opereras. <3
Ja iallafall, idag var vi tillbaka på NÄL med Iszabellas hand, och det hade blivit väldigt fint, en liten blåsa bara , de andra hade liksom lagt sig.
Vi ska fortsätta med salva,sårdyna och bandage, och skulle det hända att blåsan går sönder och såret ser djupt ut så måste vi åka tillbaka, så nu får vi hoppas att det läker fint!!
Älskar mina fina flickor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu