Tisdag

Har inte så mycket att skriva egentligen, förutom att jag mår fruktansvärt.
Känns som jag bär på någon influensa som ännu inte brutit ut, och såhär känner jag till o från.
Undra vad fasen det är för fel på mig ?
Idag åkte iallafall Iszabella med Cathrin till kusten, där trivs hon nog lilla skruttan.
Var faktiskt välidgt skönt när hon åkte, ibland behöver man avlastning.
Iszabella har fått sånt fruktansvärt humör den senaste tiden, och när jag mår som jag gör idag så känns det bara som man vill sjunka genom jorden, men visst älskar jag dom lika mycket för det. Mina underbara barn.
Sitter nu här och mumsar på kakor, ja utav dom som var kvar. Kan ni gissa vem som smygåt halva paketet?
Jo min sambo, som har lovat sig själv att inte äta sötsaker. Men de visste ju jag också att han inte skulle klara av så ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja jag vet den där känslan! jag har suttit o kollat på bilder sedan jag var 18 år och bara väntat på den dagen då jag äntligen skulle få genomföra operationen. hade egentligen tänkt vänta tills jag var helt klar med barnafödandet för att resultatet skulle hålla sig fint sedan men kände att jag väntat tillräckligt länge så det fick bli av nu :) de säger ju att det inte ska påverka såååå mycket om man ammar ett barn efter operationen. har du kollat på qvinna.se eller om det är qvinna.com? där har de ju flera hundra före o efter bilder! de är där på den sidan jag bott de senaste åren haha =)

2011-07-12 @ 20:03:28
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Tack :D Allt var mega bra med bebisen. Vilken lättnad!

2011-07-12 @ 20:31:10
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu